Overslaan en naar de inhoud gaan

Bemiddeling voor Rechten van de Patiënt
(Contactformulier)

Academisch Ziekenhuis van de ULB (H.U.B)

Gelieve dit formulier zo nauwkeurig mogelijk in te vullen om uw bemiddelingsverzoek zo snel mogelijk efficiënt te kunnen verwerken.
Door ons dit formulier te bezorgen, aanvaardt u dat het H.U.B (Academisch Ziekenhuis van de ULB) deze informatie gebruikt om uw verzoek te behandelen conform het eigen vertrouwelijkheidsbeleid.

De hierin opgenomen informatie wordt automatisch overgemaakt aan de Ombudsdienst (ziekenhuisbemiddeling) van onze instelling. 
(*) = verplicht

De feiten betreffen de volgende site (*):
Bent u zelf de patiënt om wie het gaat? (*)
Gaat de patiënt akkoord met uw initiatief ?
Er zal contact opgenomen worden met de patiënt of diens vertegenwoordiger om toestemming te vragen.

 
PLAINTE :
Motieven van de klacht (*) :
Beschrijving van de motieven voor ontevredenheid
U kunt misnoegd en ontevreden zijn over de dienstverlening die u in het ziekenhuis ontving, en de ombudsdienst is er om uw uitleg en standpunt te aanhoren. Gelieve u daarom helder en correct uit te drukken. Schelden op de bemiddelaar is niet de juiste manier om uw onvrede te uiten
A) KLACHT IN VERBAND MET DE RECHTEN VAN DE PATIENT
Kwaliteitsvolle zorgverlening ontvangen
Informatie krijgen
B) KLACHT ZONDER VERBAND MET DE RECHTEN VAN DE PATIENT: